2015-ben amikor a 2003-as Exchange levelező szervert elkezdtük lecserélni az ügyfeleinknél mert az elavult lett. A legjobb megoldást szerettük volna megtalálni az ügyfeleink számára. Megvizsgáltuk a GMAIL szolgáltatását, a helyben lévő Exchange szerver üzemeltetésének a lehetőségét és a Microsoft O365 csomagját. Ekkor eset a választás a Microsoft O365-csomagjára amelyben a gépre telepíthető teljes Office csomag is benne van. Ez fontos volt az ügyfeleink számára. Ezért is döntöttünk a Microsoft csomagja mellett. Mert Ő biztosítja a szerver működését a levelek spam és vírus szűrését és a folyamatos rendelkezésre állást. Ennek a kiépítése kisvállalatok számára nem megfizethető költségekkel jár. Így a Microsoft csomagja lett a legjobb választás számukra. Az évek során az éves előfizetést havira cseréltük és szétválasztottuk, hogy kinek van szüksége Office programra és kinek csak levelezésre. Ezzel is optimalizálva a költségeket. A költségeket azzal is lehet befolyásolni, hogy az alkalmazotti létszámhoz igazítjuk folyamatosanaz előfizetések számát. „Ez annyit tesz, hogy ha elmegy a munkavállaló lemondjuk az előfizetését és ha jön új helyette vagy pluszba akkor pedig rendelünk nekik újat.” A Tomportál Bt. a teljes átállást lebonyolította az ügyfelei részére. A cégünk folyamatos támogatást nyújt az ügyfelei részére a licencek és a felmerülő problémák kezelésében. Ezzel is növelve az ügyfelei elégedettségét.