Levelező rendszerek vállalkozóknak!

A mai napig rengeteg olyan céggel találkozni, akik valamilyen magánszemélyeknek szóló rendszert használnak a céges levelezéshez. Ilyen például a Freemail, Citromail vagy a Yahoo. A Gmail egy bizonyos esetben kivétel, erről még írunk bővebben számodra.

Ezeknek két óriási hátrány van:

  1. Nem hiteles! Gondolj bele, te szívesen írnál nekünk e-mailt, ha a címünk tomportal@freemail.hu lenne? A vállalkozásod komolyságát is kockára teszed, hiszen egy ilyen e-mail cím használata igazán amatőrként hat, nem kelt bizalmat a vevőben.
  2. Nem feltétlenül alkalmasak egy vállalkozás számára, hiszen nem erre találták ki őket.

Mit tegyél vállalkozóként?

Először is vásárolj internetes tárhelyet! Ennek a díja csupán néhány ezer forint évente, és máris használhatod a saját, hello@cégedneve.hu e-mail címedet. A jó hír, hogy ezt akkor is megteheted, ha nincs még saját honlapod. Tudjuk, hogy eleinte a legtöbb induló cég még nem tud befektetni egy saját weboldalba, így Facebookon vagy Instagramon kezdik a vevőszerzést. Ezzel nincsen semmi gond, amíg látják, hogy a márka mögött egy valódi vállalkozó áll. Erre tökéletes megoldás a saját e-mail cím.

Ha még nincs tárhelyed, akkor kattints IDE, és nézd meg, hogy rajtunk keresztül hogyan van lehetőséged hozzájutni. Ráadásul mindent elintézünk helyetted, neked csak belépned kell.

 

Miután már van saját cégnévvel ellátott e-mail címed, több választásod is lehet:

1. Használod a hosting cég által nyújtott rendszert.

Kezdetben tökéletes, hosszútávon azonban érdemes más lehetőséget igénybe venni. A felület könnyedén használható, akkor ajánljuk, ha nincs túl sok e-mailed.

Hátránya ugyanis, hogy a tárhely hamar telítődhet, így nagyobbat kell vásárolnod vagy törölnöd az e-maileket. Továbbá nehezebb a keresés az e-mailek között, nem tudsz formázni, valamint internet kapcsolat nélkül nem is éred el a leveleket.

Inkább válts külső szolgáltatóra!

 2. G-mail-es használat

Ahogy fent is említettük, a G-mail magánszemélyeknek szóló rendszere kivételt képez abban az esetben, ha van már céges e-mail címed. Itt ugyanis beviheted a saját céges e-mail címedet az ő szolgáltatásuk alá, ami azt jelenti, hogy habár a g-mailt használod, a vevők mégis a céges e-mailedről kapnak majd értesítéseket, illetve itt tudnak levelezni veled.

Tudsz szűrőket, címkéket alkalmazni, naptárhoz rendelhető, és a jó hír, hogy ez még teljesen INGYENES!

Ezt egy picit bonyolultabb megcsinálni, ebben IT tanácsadás szolgáltatásunk keretein belül tudunk segíteni neked. Kattints IDE, és foglalj hozzánk időpontot!

3.Mozilla Thunderbird

Talán ez a legrégebbi ilyen típusú program, hasonló az Outlookhoz. Egyszerű, letisztult és kifejezetten biztonságos. Ez is ingyenes, vess rá egy pillantást, hogy szimpatikus-e a működése.

4. Microsoft Outlook

Mi ezt használjuk a cégen belül, hiszen az Microsoft család része, könnyedén integrálható más programjaikkal (Word, PowerPoint, Skype stb.). Igazán sok oldalú, a naptár funkció be van építve. Ha már csapatban dolgoztok, akkor ez a legjobb választás egy cég számára.

Ez már egy fizetős program, viszont éppen ebből adódóan számos olyan funkcióval rendelkezik, amelyet ingyenes társai nem tudnak elvégezni.

Vállalkozóként kiemelten fontos, hogy jogtiszta szoftvereket használj. A jó hír, hogy ez is jár a vállalati csomagokhoz, tehát, ha úgy vesszük, akkor ez is INGYENES. Kattints IDE, és nézd meg Microsoft365 csomagjainkat!

A levelező rendszeren kívül számos más funkciót is megkapsz, amelyek nélkülözhetetlenek a céged működéséhez.

A céges levelezésed átláthatóságával, extra funkciókkal rengeteg IDŐT nyerhetsz magadnak! Válaszd meg körültekintően, cég méretednek megfelelően a számodra leginkább alkalmas megoldást!

Scroll to Top