Miért használj hírlevél küldő rendszert?

Bármilyen vállalkozásod is van, rendkívül fontos, hogy valamilyen úton-módon el tudd érni az ügyfeleidet vagy a lehetséges jövőbeni vásárlóidat.

Hiába látogatják meg a honlapodat, ha egyszer elkattintanak onnan, és soha többé nem hallanak felőled.

Tudtad, hogy még mindig a hírlevél küldés a legsikeresebb online marketing eszköz?

Egyre több szolgáltató van a piacon, aki lehetővé teszi az e-mailek tömeges kiküldését, sőt szegmentálását. Például, ha te hoteltulajdonos vagy, akkor készíthetsz külön csoportot azoknak, akik üzleti céllal jártak már nálad, akik a családjukkal jöttek stb. A későbbiekben ennek megfelelően tudod őket a számukra érdekes ajánlatokkal megkínálni.

A munkatársaidat is megszólíthatod, valamint azokat, akik feliratkoztak az oldaladon valamilyen indokkal.

Miért jó ilyen rendszert használni a vállalkozásodban?

  1. Személyre szabható: Először is, beírni a címzetteket a titkos mezőbe, majd mindenkinek elküldeni ugyanazt az üzenetet nem túlzottan elegáns megoldás. Egy gombnyomással be tudsz helyettesíteni olyan mezőket, mint például a keresztneve. Így mindenki névre szóló üzenetet fog kapni tőled.
  • Időzíthető: Amennyiben neked vasárnap hajnalban jut eszedbe egy jó téma, amit szeretnél megosztani a listáddal, megírhatod akkor is. Nem kell emlékeztetőt beállítanod, hogy mikor fogod kiküldeni. Egyszerűen csak beállítod a napot és a pontos időpontot. Ez egy kampány esetében nagyon jól jöhet, amikor emlékezteted a címzetteket, hogy még mennyi ideig juthatnak a termékedhez.
  • Dizájnos: Ha szeretnéd egy picit feldobni az általad küldött e-maileket, akkor nincs más dolgod, csak választani a már meglévő sablonok közül. Ezeket a saját márkád színeihez igazíthatod, testre szabhatod. Vigyázz! A képek állítólag nincsenek jó hatással a megnyitási arányokra!
  • Mérhető: Amíg egy Outlookot vagy Gmailt használsz, addig fogalmad sem lesz róla, hogy vajon hányan nyitották meg a levelet. Ezeknél nemcsak a megnyitási arányt látod, hanem azt is, hogy hányan mentek át az oldaladra, ha éppen volt benne valamilyen link.
  • Automatizálható: Ha ezt a funkciót is el akarod érni, akkor nagy valószínűséggel már a pénztárcádba kell majd nyúlnod érte. Viszont számold ki minden esetben, hogy mennyi manuális munkától szabadulsz meg a segítségével. Például, ha egy vevő vásárol a honlapodon, akkor automatikusan e-mailt küld, hogy megkaptad a rendelést stb.

Melyek a legjobb hírlevélküldő programok?

Erre a kérdésre nehéz konkrét választ adni, hiszen az nagyban függ attól, hogy mire szeretnéd használni. Ha még nincs nagy bázisod, és alkalomszerűen küldesz nekik információkat, akkor nagy valószínűséggel valamelyik program ingyenes verziója is megteszi. Ha viszont szeretnéd marketing folyamatokban használni az általuk kínált lehetőségeket, akkor érdemes megnézni, hogy mely funkciókra van szükséged, ezek melyik cégnél és milyen feltételekkel érhetőek el. A másik kérdés, hogy beszélsz-e angolul, ugyanis a legtöbb ilyen magyar nyelven nem elérhető.

Angol nyelvű programok: MailChimp, Mailerlite, GetResponse

Magyar nyelvű programok: SAPI – Sales Autopilot, Webgalamb, ActiveCampaign (ez nem olyan régen elérhető, igaz az oktató videók része még angolul van)

Mielőtt elköteleződnél valamelyik mellett, próbáld ki, teszteld, hogy melyikben tudsz a legjobban dolgozni, melyiket látod át a leghamarabb!

Scroll to Top